2012. november 30., péntek

Az első lendület

Ma volt az utolsó munkanapom. Két hónap után most először nem kell majd (szombaton is) fél 3-kor kelnem :-) El sem hiszem. 

A Berliner Morgenpost egyik ingyenes hétvégi kiadványában találtam meg a hirdetést, hogy hajnali műszakra újságkihordót keresnek. Ez úgy 10 nappal a kiköltözésünk után lehetett. Már Budapesten is gondoltam rá, hogy valami hasonló munkával kéne kezdenem, mivel az otthoni német nyelvkurzus -sajnos - nem sokat ért. (A Goethe Intézet nyelvkurzusát erősen NEM ajánljuk.) Szóval ebben a munkában nem kell sok nyelvtudás, de nem is lesz milliomos az ember. 

Október elején kezdtem el dolgozni, volt egy hét betanulás -nem túl nehéz- aztán a következő héten máris élesben ment a dolog :-) Prenzlauer Bergben, a Bornholmer Strassei S-Bahn megállónál volt az enyém hat utca. Naponta úgy 180 újságot hordtam ki pont ott, ahol egykor a berlini fal állt. (Az S-Bahn megállóhoz vezető hídra akkoriban elvileg fel sem lehetett menni. Én nem is értem, hogy közlekedtek akkoriban az emberek.)

2 hónapon át hajnali fél 3-kor keltem, és kb 6 vagy fél 6-ig dolgoztam heti 6 napot. Nehéznek nehéz volt, nem csak nekem, hanem a Dórának is. De most már túl vagyunk rajta, és ez is csak erősítette a kettőnk kapcsolatát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése