2013. február 3., vasárnap

Anyu Berlinben

Anyu először Berlinben. És először egyedül repülőn.

Egyszer már repült (amikor a Bosch-ösztöndíjjal voltam Berlinben). Csak akkor a német szakos tanár kolléganője elkísérte, hogy ne kelljen egyedül jönnie. Most azonban egyedül kellett megbirkóznia a feladattal.

Történt egy s pár dolog, és nagyon fontos lett, hogy anyu kijöjjön, szóval fogtam magam, foglaltam neki egy oda-vissza repjegyet, a háta mögött leszerveztem az egyik kolléganőjével  hogy vigye fel Budapestre, és tegye a repülőre, majd mindezt közöltem vele. Tudtam, hogy csak akkor fog belemenni az utazásba, ha már kész tények elé van állítva. 



Weltuhr, Alexanderplatz

Mint a kép is mutatja, belement. 

És nagyon jó volt, hogy kijött, hogy megmutathattok, hol és hogyan élünk, milyen lett a kislakásunk, és sok mindent (bár koránt sem annyit, mint kellett volna) átbeszélhettünk. 
Az esküvőről és rólunk, azaz rólam és Dománról is. 
Jó volt kicsit újra "anyu lánya" lenni. Néha nagyon tud hiányozni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése