2013. április 4., csütörtök

Orvos

A tegnapi beteges nap után szerencsére mindketten jobban éreztük magunkat. Se láz, se hasmenés, se semmi. De előttem még állt egy nagy feladat a mai napra nézve, mivel el kellet mennem az orvoshoz igazolást kérni. Németül röviden csak arbeitsunfähigkeitsbescheinigung-nak hívják :-) Ezt le kell adnom a munkáltatómnál. Vicces, hogy 27 évesen volt ez volt az első táppénzes napom, már csak azért is mert az elmúlt 4-5 évben is dolgoztam, csak ott ugye nem jártak ilyen dolgok a "munkaszerződéssel":-) De vissza a mai délelőtthöz. Mielőtt elmentem volna, kis szókincsemet bővítettem hasznos orvosi szavakkal mint pl a széklet der Stuhlgang, lázcsillapító das Fiebermittel stb. Magam is meglepődtem, milyen könnyen el sikerült mondanom, hogy mi is történt velem, sőt még meg is értették, hogy mit akarok :-) Egy kis vizsgálaton kellet átesnem, vérnyomásmérés, pulzus, endoszkópos hallgatózás, hasam megnyomkodása után kész is voltunk. 15 perc alatt sikerült mindent elintéznem, és a kezemben az igazolással már úton is voltam hazafelé. Délután már munka is volt, most alvás, mert holnap iskola is lesz!


Ui: Azt is megmértük, hány kiló vagyok. És mivel nincs mérlegünk, én is meglepődtem, hogy csak 72 kilót mutatott a mérleg. De hát végülis a böjt után vagyunk közvetlen…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése