2013. december 23., hétfő

Az első kurzusom

Túl vagyok az első kurzusomon, és senki sem fulladt meg, vagy tűnt el ;-) 

Nagyon izgulva és idegesen kezdtem az első két órámat, mert nem tudtam, mi is lesz pontosan. Az uszoda egy 50 méteres 8 pályás medencével és egy kis bébimedencével felszerelt. Elsőre nagyon hangos, mert körülbelül három egyesület és több aquafittnes-kurzus van itt párhuzamosan, de szerencsére van rádió is, ahol folyamatosan nyomatták a karácsonyi dalokat :-) Ilyen külső tényezők mellet kezdtem el dolgozni. Az első csoportom nagyon is berlini volt, mivel csak egy német srác volt benne a többi résztvevő orosz, ukrán, lengyel és kínai volt. Ez egyfelől megnyugtatott, hogy nemcsak én nem vagyok anyanyelvi német, másrészt pedig sok vicces szituációkat szült :-)

Nekem :-) és az úszóiskola szigorú programjának köszönve mindenki megtanulta a mellúszást az első kurzuson. Remélem a továbbiakban is így fog menni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése