2013. február 26., kedd

Újra dolgozom

Ezen a héten már a harmadik munkahetemet kezdtem el. Egy internetes cégnél dolgozom, amelyet Mister Spex-nek hívnak. A logisztikai részlegre sikerült bekerülnöm. A munkát Dóra egyik csoporttársa, Sara ajánlotta, mert ő korábban dolgozott itt diákként, és meg volt vele elégedve. Szóval így sikerült megtalálnom ezt a céget.

Csak három villamosmegállónyira van tőlünk, így különösen szerencsésnek érzem magam, hogy nem kell átutaznom a fél várost. Ahhoz képest, hogy ez csak egy raktáros munka, volt rendes állásinterjú, meg elbeszélgetés, hogy miért vagyok Berlinben stb. Természetesen németül, így végre magamnak is bebizonyítottam, hogy megy már valamennyire ez a nyelv. Mivel jól sikerült. A munka maga nem nehéz, nem igényel nagy kreativitást, egyszerűen csak be kell csomagolni a megrendeléseket. Ennek több része van, de mindenki csak egy részfolyamatot csinál. A munkakörülmények számomra teljesen szokatlanok voltak az elején. Valahogy itt teljesülnek azok az alapvető dolgok, amik otthon csak álmok maradnak. A német kollégák nem túl beszédesek, nem nagyon érdeklődnek felőled. Így ez a feladat is rám maradt, és ez kötelező is nekem, mert így tudom a nyelvtudásomat tovább fejleszteni. A munkaidőm csak délután 2-től este 7-ig tart, és végre bejelentett, nem saját magam által fizetett biztosításom van! Egyelőre meg vagyok elégedve, és a nyelvvizsgámig szerintem itt is maradok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése