2013. április 21., vasárnap

"Ez itt a kert"

A címadással Dománt idéztem. Ő adta ezt a címet az alábbi Instagram-képnek.


Szeretem, amikor ilyeneket fotóz. Amin nem direktben, premier plánban vagyok rajta, hanem a kép szerves részeként. A mindennapjai szerves részeként. 

Itt is egy ilyen, mindennapi pillanatot ragadott meg: elültettem az első berlini nyári virágainkat a balkonládákba. Két utcára néző ablakunk van, és mind a kettő déli, azaz napos fekvésű, így ideális a virágtartásra. Már ősszel megvettük a balkonládákat, amibe akkor árvácskákat (itteni álnevén Stiefmütterchen-t) ültettem, de nem bírták jól a berlini telet. Otthon, a Hegedűsben még a hó alatt is virágoztak az árvácskáim, itt sajnos kifagytak. Már korábban ki akartam cserélni őket, de sokáig váratott magára a tavasz. Most viszont eljött az idő. Szombaton elmentünk az OBI-ba, vettünk muskátlikat, petúniákat és jó adag földet, és íme, ez lett belőle:



A csiga természetesen mindkét esetben kötelező tartozék. És igen, a háttérben ott virágzik az aranyeső!

Szép tavaszt mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Amikor a kép szerves részeként szerepelsz, milyen jó utólag észrevenni azt a sok mosolyt a hátadon :)

    VálaszTörlés