2013. december 15., vasárnap

Lübeck

Mióta kiköltöztünk, sokszor mondtuk, hogy ha sikerül lenyelvvizsgáznom, és ha megkapom a diplomát, akkor  szeretnék ismét visszakerülni az uszodába. 

Hosszú és nem túl egyszerű módon, de november közepére sikerült végre mindent kézhez kapnom (köszönet még egyszer mindenkinek, aki ebben közreműködött). Ezután jelentkeztem is egy helyre, ahol felnőtt úszásoktatásra kerestek edzőt. A jelentkezést követő hétvégémet már a csodaszép Lübeckben töltöttem, ahol egy kis továbbképzésen vettem részt, és megismerkedtem azzal az oktatási folyamattal, amit az úszóiskola képvisel. Azért kellet ilyen gyorsan cselekedni, mert november 26-án már indult is az első kurzus Berlinben ahol nekem már mint edzőnek kellett helytállnom. 

Az első kis lépést sikerült megtenni az uszoda felé, a jövő csak rajtam áll:-)

Ja és nem hittem volna, hogy ilyen gyorsan sikerül...

Lübecki hangulatkép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése