2012. október 25., csütörtök

Az első kiállításkritika

Mindenhonnan ez a plakát nézett rám, és a hívogató cím: Geschlossene Gesellschaft.


Mindig is érdekelt a fal előtti berlini művészet, különösen a keleti, és a Berlinische Galerie kiállításai még soha nem okoztak csalódást nekem, így tudtam, hogy ide el kell menni, és hogy erről írni kell. Amikor a Bosch-ösztöndíjjal voltam Berlinben, írtam már néhány kiállításkritikát a Magyar Múzeumok Online-ra, így újra felkerestem a Mariannt, a főszerkesztőt, hogy érdekelné-e a téma. És nagyon is érdekelte. Így indult el a lavina. 

Amikor megnézek egy kiállítást, egyszerűn meg kell vitatnom - legalább magammal, hogy mit láttam. Egyszerűen jó írni róla. Jó kiállításokról meg különösen jó írni. Azóta nyitott szemmel járok a városban, és keresem az újabb "áldozatokat", ahová elmehetek, és amiről érdemes lenne írni. 

Na, de itt az első: 

Online olvasható itt





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése