2013. február 12., kedd

Hűha...

Ma este egyébként is szerettem volna írni egyet, de a történtek után úgy éreztem, hogy lehetek akármennyire is fáradt ezt most kell megosztanom Veletek.

Szóval tegnap óta dolgozom végre megint. :) És mivel tegnap még nem volt délelőtt iskolám, így az első nap egy kicsit "könnyített" volt. De ma már reggel 9-től Volkschochschule aztán 2-7-ig dolog volt. Mivel ez volt ez első egész napos elmenetelem, ezért két szendvicset vittem magammal ebédre, amit a munkahelyen nyugodtan meg tudtam enni. A munkámra most nem térnék ki részletesen, most még tapasztalgatom a dolgokat. Szerintem a hétvégén írok róla. Na de vissza a ma estéhez.

Mára azt terveztük, hogy fánkot sütünk, mivel csütörtöktől böjt van, és ez előtte így szokás. De mikor hazaértem Dóra közölte velem, hogy nem  tudja, hogy történhetett - megjegyzem van mindkettőnknek határidőnaptárja és van egy fali naptárunk is (Snoopy-s), ahol vezetjük a fontosabb dolgokat- de elnéztük, és nem csütörtökön, hanem szerdán, azaz holnap kezdődik az idei Fastenzeit.

Ez akkora sokk volt nekem, hogy alig tudtam feldolgozni, úgyhogy az összes itthoni felvágottat rápakoltam egy pizzára, és jól meg is ettem. Mert ugye mi a böjt alatt se húst, se alkoholt, se cukrot, se édességet, se kávét nem fogyasztunk. Így a ma esti menünk pizza "én kávéval"...


... majd fánk sok porcukorral, lekvárral és végül egy pohár bor, mert pont ma volt a 15 hónapos fordulónk is. Szóval jól összejött erre a napra minden, de ennek így kellet lennie. A fánk, amelyet Dóra most csinált életében először, nekem nagyon ízlett, és szerintem neki is, bár ezt ő sosem ismerné be.


Úgyhogy holnaptól kezdődhet a böjt, mi készen állunk rá....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése